kom ons tegen..... agenda

Proposities bouwen workshop 12 april, Schaal X Utrecht

Een propositie is een relevant en concreet gemaakt idee uitgewerkt in relevante onderdelen en beschreven in consumententaal. Het bevat altijd 3 bouwstenen: inzicht – belofte – bewijsvoering. Hoe strakker de propositie, hoe groter de kans dat je een succesvolle propositie lanceert.Tenminste, als er ook een markt voor is. Hoe je een inzicht gedreven propositie bouwt leer je in deze 1 daagse actieve workshop. Vol inspirerende praktijkvoorbeelden. Met een kleine groep, zodat jouw individuele vragen goed beantwoord kunnen worden.

Frismakers Xpert Day 22 november, Soestduinen

Xpert Class;  Waarin we aan de hand van de sustainability loop direct stappen maken met duurzaamheid.

Dagvoorzitter FPAL Dutch Oil and Gas Industry Supply Chain Seminar 2012.
24 oktober, RAI Amsterdam

International Sales, WTC Business Academy
6 oktober, Leeuwarden

een 3-daagse course waar de nieuwste inzichten over international sales met elkaar worden gedeeld. Wonderwings geeft een workshop gedurende deze course over de marktkansen van duurzaamheid.

Customer Insights workshop
5 oktober, IJsselstein

Weet jij HOE je tot de ultieme wensen en barrières van je klanten komt? Weet jij en je collega’s hoe je vanuit het juiste inzicht (wensen en barrières van je klant) een propositie bouwt die daar naadloos op aansluit? 

Samen met Stok & Ko organiseren we op 5 oktober a.s. de vernieuwde actieve 1 daagse workshop customer insights. Deze workshop geeft handvatten om zelf de juiste insights te genereren om vandaar uit proposities te ontwikkelen. We dompelen je onder in observaties zodat je oprecht geïnteresseerd raakt in je doelgroep: wat zijn hun behoeftes en welke niet… en waarom!

Persoonlijk inzicht in vrouwelijk leiderschap

4 oktober, Nima Wereldmarketeers, Leusden

Waar sta je en hoe kun je je als persoon en vrouwelijk leider ontwikkelen? Wat wil je bereiken? Waar haal je voldoening uit als persoon en waar wil je waarde toevoegen voor de organisatie? Hoe kun je duurzaam leiderschap integreren met de bedrijfsdoelstellingen? Vraagstukken die je vast bekend voorkomen.  Op donderdag 4 oktober komen top marketing vrouwen uit verschillende branches samen om elkaar te inspireren op duurzaam vrouwelijk leiderschap. Daarnaast word je gecoacht door een toonaangevende vrouw uit het bedrijfsleven en kun je kennis delen met andere vrouwelijke marketing leidinggevenden.

Frismakers Festival

29 augustus 2012, Walibi Flevo

 

Frismakers houdt ter viering van haar vierjarig bestaan een zeer bijzonder event: het Frismakers Festival. Vernieuwende managers & professionals in Innovatie, Communicatie, Marketing en HR komen samen om 300 seconden presentaties te geven. Op een prachtige locatie: Walibi Holland. Deze mensen ziet u gegarandeerd niet snel meer op één dag bij elkaar.

Medinge Group meeting

4 september 2012, Barcelona

 

We stand for brands with conscience. The Medinge Group is a not-for-profit branding think-tank which aims to influence businesses to become more human and humane.Our conceptual work is complemented by a for-profit arm called the Medinge Consulting Group, which builds bespoke branding teams from the ranks of our members for a range of international clients.

copyright wonderwings. voor merken die op hun belofte willen leveren. Nu en morgen.