Volg ons

September 29, 2016

CSR meets Marketing; it pays off

Sustainability doesn’t sell? But that’s what Unilever is after.

Repetition is the power of advertising. It’s the thought that comes to mind when CSR-managers and Marketers meet up for the second time in two years. The initiative, to organ...

April 11, 2016

Brands with a Conscience is uit! Een verzameling inspirerende en provocerende merkverhalen. Het boek laat zien hoe indrukwekkend succesvol gewetensvolle merken zijn. Inclusief een voor iedereen te gebruiken model voor het creëren van een gewetensvol merk. 

 

In Brands wi...

November 6, 2015

Yeah! Nicholas Ind and I submitted the manuscript and went to London to set a publishing date for this unique book: 18 cases on how to build a responsible and succesfull brand. 

March 2016 it is. Save the date

Inclusing a splendid introductory chapter by Ava Hakim.

A...

November 6, 2015

Dat is wat Ziggo Sport is voor alle klanten van Ziggo die digitale televisie hebben. Een gratis sportzender. En we mochten helpen met de lancering. Samen met de sportredactie een magazine samenstellen dat de zender positioneert en aanzet tot kijken (en lezen). En waarv...

March 31, 2015

Daar praten we over, in London, in onze  denk tank on branding, the Medinge Group. Een bonte verzameling  onafhankelijke branding consultants, academici en merk managers van over de wereld, die elkaar 2x per jaar ontmoeten en uitdagen. Of we niet vastgeroest zijn, of w...

March 18, 2015

 

Hij kijkt mij vragend aan. De klassieke direct marketeer kijkt op van de fuzz en buzz overcustomer journey en content marketing. In de oude dagen maakte hij toch al een kalender met commerciële boodschappen en een bijbehorende middelenmix? Met de oude dagen bedoeld hi...

February 11, 2015

Je identiteit bepaalt de manier waarop je praat, de tone-of-voice van je merk. Als we een tone-of-voice bepalen, beginnen we dus altijd bij de merkwaarden. Die vertalen we naar persoonlijke eigenschappen en dan naar taal en tekst. Onder andere. 

 

In het aftasten van...

February 9, 2015

24 vragen, op 6 thema's, dat is alles wat je nodig hebt om te zien hoe duurzaam je marketingbeleid al is. DSM, Friesland Campina, Delta Lloyd, en andere merken gingen je voor. 

Please reload