Volg ons

February 11, 2015

Je identiteit bepaalt de manier waarop je praat, de tone-of-voice van je merk. Als we een tone-of-voice bepalen, beginnen we dus altijd bij de merkwaarden. Die vertalen we naar persoonlijke eigenschappen en dan naar taal en tekst. Onder andere. 

 

In het aftasten van...

February 9, 2015

24 vragen, op 6 thema's, dat is alles wat je nodig hebt om te zien hoe duurzaam je marketingbeleid al is. DSM, Friesland Campina, Delta Lloyd, en andere merken gingen je voor. 

February 6, 2015

Push & Pull, kent u dat duo nog? Dat duo bestaat niet meer. Tegenwoordig zijn het uw klanten die pushen. Ze zitten vol met vragen en willen persoonlijke aandacht. En als ú niet luistert…… Op internet kunnen uw klanten 24 uur per dag terecht. En daar praten ze openlijk...

February 4, 2015

Uit onderzoek weten we dat het effect van communicatie voor 38% wordt bepaald door de tone-of-voice (55% door vorm en slechts 7% door inhoud). Hier vind je een praktijkvoorbeeld pur sang. 

 

 

http://www.peopleforbikes.org/blog/entry/how-smart-language-helped-end-seattles...

Please reload

November 6, 2015

November 6, 2015

Please reload

Recente posts
Zoek naar tags
Meest bekeken

Publishing date set

November 6, 2015

1/4
Please reload

Archief
Please reload

  • LinkedIn Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Blogger Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

copyright wonderwings. voor merken die op hun belofte willen leveren. Nu en morgen.