OPDRACHTGEVERS EN REFERENTIES

IN DE AFGELOPEN 25 JAAR WERKTE SANDRA HORLINGS VOOR EN MET DE MOOISTE MERKEN VAN NEDERLAND EN IN HET BUITENLAND. GROOT EN KLEIN, NIEUW EN OUD. 

FcM Travel Solutions, 2011

“Sandra niet inzetten is een gemiste kans voor je marketing. Flexibel, inventief, energiek, origineel, toegewijd, betrouwbaar, creatief, conceptueel etc etc. Daarnaast ook nog een sfeermaakster om even een kop koffie of borrel mee te drinken. Geen moment twijfelen als je externe support nodig hebt op marketing gebied. Gewoon een tof wijf!!” Remco van Donk

Rendement event, 2010

'Sandra is een leuk mens, haar verhaal uitstekend. Qua inhoud en presentatie.Past ook goed in de issues waar mijn klanten tegenaan lopen: hoe kunnen we meer op baten sturen in combinatie met het letten op de kosten.'
Jan Bloem / PSO Partners

'Als geheel: nuttige en prima boodschap zowel mbt marketing als MVO'
Willemien Fokkens / Cratein Advies

Nieuwjaarsbijeenkomst MVO Nederland, januari 2010

 ´Sandra kan bijzonder gedreven vertellen over de zin en onzin van 'duurzame marketing'. Ze is deskundig en beschikt over een groot empathisch vermogen.Ik mocht naar haar luisteren op een event van MVO Nederland, waar Sandra eveneens gastpreker was. Haar gedrevenheid en enthousiasme deden mij doen besluiten om samenwerking te zoeken voor een aanstaand symposium van Office4Life.´
Ruurd Blijdorp, Office4Life.

Freelancers United

“Sandra is een zeer getallenteerde professional. Zij is een vakvrouw met heel veel passie, zeer strategisch en analytisch! Voor iedereen die groen wil gaan een aanrader!” Marjolein van Trigt

On- en offshore 2010

Truly globally presentation, 8.

 Pakkend en krachtig. Een goede aansporing om nog actiever en duurzamer aan de slag te gaan en om onze doelgroep kenbaar te maken wat wij er bewust aan doen. 8.

Verhelderend en vakbewaam. 7.

Heel goed, levendig
en to-the-point. 7. 

Gastcollege Hogeschool van Amsterdam, november 2009 en 2010

 “De kracht van Sandra's verhaal is dat het een realistisch beeld geeft van de stand   van zaken, gelardeerd met concrete cases en succes verhalen. Waar de meeste sprekers het laten afweten wordt het verhaal van Sandra heel concreet nl. als ze toelicht hoe je vanuit de marketing & communicatie discipline op een positieve manier gebruik kunt maken van een duurzame ondernemings strategie. Sandra verteld boeiend en met grote overtuigingskracht, ze is in staat om de studenten actief bij de les te betrekken en te houden!”
Peter Dresmé

copyright wonderwings. voor merken die op hun belofte willen leveren. Nu en morgen.