Branding as we know it


Daar praten we over, in London, in onze denk tank on branding, the Medinge Group. Een bonte verzameling onafhankelijke branding consultants, academici en merk managers van over de wereld, die elkaar 2x per jaar ontmoeten en uitdagen. Of we niet vastgeroest zijn, of we meebewegen en de trends rond branding kunnen voorzien. Quiet brands is zo'n trend. Merken die vooral in gedrag en aanbod laten zien wie ze zijn, maar daar niet al te veel lawaai over hoeven te maken. Co-creating, natuurlijk. En conscientious branding, ook zo'n trend. Waar we nu eigenlijk een beetje op hopen te oogsten, want sinds 2004 heeft Medinge brands with a conscience onder de aandacht gebracht van haar volgers. Prijzen uitgereikt en blogs over gepost.

En nu zijn we in gesprek over het uitgeven van een boek. Volop cases van merken uit uiteenlopende branches die zich weten te onderscheiden door hun geweten. En dat in al hun merk activiteiten laten doorklinken. Weten hoe? Dat lees je in het boek. Waar we nu echt aan gaan schrijven.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

copyright wonderwings. voor merken die op hun belofte willen leveren. Nu en morgen.