November 6, 2015

November 6, 2015

Please reload

Recent Posts

Publishing date set

November 6, 2015

1/4
Please reload

Featured Posts

Gewetensvolle merken, indrukwekkend succesvol

April 11, 2016

Brands with a Conscience is uit! Een verzameling inspirerende en provocerende merkverhalen. Het boek laat zien hoe indrukwekkend succesvol gewetensvolle merken zijn. Inclusief een voor iedereen te gebruiken model voor het creëren van een gewetensvol merk. 

 

In Brands with a Conscience beschrijft een breed scala van branches, industrieën en sectoren en is geschreven en samengesteld door leden van de Medinge Group, een internationale denktank van merkspecialiste die bedrijven en organisaties wil laten inzien dat een meer menselijk en bewuste benadering de wereld laat groeien en bloeien. 

 

Succesverhalen én de kanttekeningen

Aan bod komen merken die een aantrekkelijke cultuur creëerden voor mensen binnen én buiten de organisatie. Het boek vertelt de succesverhalen én de kanttekeningen die daarbij horen: beginnersfouten, verkeerde inschattingen en risicovolle beslissingen. De lezer krijgt handvatten om zelf een Brands with a conscience te bouwen, met voorbeelden van kleine en grote wereldmerken als Tata Steel, Dilmah Tea, Dr Hauschka, H&M en The John Lewis Partnership.

 

 

 

Please reload

Search By Tags
Please reload

Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

copyright wonderwings. voor merken die op hun belofte willen leveren. Nu en morgen.